Nov 20, 2011

rindu itu perasaan yang sakit yang indah

hey, asslamualaikum..
entry hari neh cek aien tetiba je nak buad pasal RINDU.
tetiba ja kan. cek aien duk berangan rindu lah pulak dah.
bukan lah. sebenarnya cek aien nak bagitaw realitinya. tapayahla nak lindung-lindung lah.
anda pun mesti ada perasaan rindu. bukan kat pakwa ja OK!
dekat mama, dekat abah, dekat adek.
penah dapat text message macam neh dak ?
selalunya yang hantar text macm neh mestilah kekasih kan ?
so, bila kita rindu sangat kat pakwa or makwa itu hanya perkara biasa je. tapi kita WAJIB untuk merindui orang yang kita cintai apabila si DIA jauh dari sisi kan. ada yang merasakan rindu tuh menyakitkan kan sebenarnya adalah perasaan hati yang ikhlas mencintai.
seronok kan merindui seseorang walaupun sakit dan lebehh seronok lagi apabila rindu itu berbalas. pasti kita akan senyum seorang diri apabila terbaca SMS, "IMISSYOUTOO!" <3 . so, bila seseorang meluahkan perasaan kat korang, maka korang sebaiknya membalas kerana mampu membuatkan si DIA tersenyum dan suka :)
i'm miss you badly !
P/S : Yang masih sekolah lagi tu jangan mengada-ngada nak rindu lebih-lebih ya! Baca buku tu dulu!

k, bai.
thanks reader :)

2 comments:

  1. yup..rindu 2 satu perasaan yang best..tai biarlah rindu itu sentiasa di tempat yang sepatutnya.....(^_^)

    ReplyDelete
  2. tapi, biarla rindu kita berbalas. dari kita SS :) kan .

    ReplyDelete

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com