Nov 9, 2011

november

hey, assalamualaikum :)
hari neh cek aien with adek pegi merayap di peneng with WHO ?
tadaa! jum kita jadek MAMARAZI/PAPARAZI.
cehceh.. bajet macam artis lah pulak dahhh. ngada aihh. :)
kul11 baru bertolak. janji semalam pukul 9 pagi. haha, pape pun sampai peneng kul11.00 pagi.
dalam kereta with adek cek aien yang gila-gila
gy roadwalk pepagi kat peneng. tapi hari neh macam sikit ja jual-jual barang. bosan lahh.
just beli baju bola LIVERPOOL <3
tudiaaa. nampak dak beg plastik kaler hitam tuh ? haha. tuh la dia baju liverpool. hehe
pastuh teruih pi sunway :)
sebabnya adek cek aiennadea neh nak sangat tengok wayang.
citer neh best jugak. citer pasal pencuri .
tower heist :) , citer lain semua depa dah tengok. cek aien ketinggalan bila di kelantan. orang taktaw pape-.-'
so, sampai kat sunway dalam pukul12.30. masuk-masuk pilih wayang time tuh jugak. sebab takut lewat sampai rumah. nanti nenek bising-bising kat rumah. nenek kan ada kat rumah. risau cucu dia.
HAHA. dahh sampai SUNWAY yeaaahh!! :)
jum masuk cepatt. masa itu emas. 
TAPI! bila masuk. tengok baju lawa-lawa. adoy -.-' berhenti sekejap. tengok-tengok je :) hee
awk-awk. saya nak yang tuh. nak yang neh la. alaaaaa. hehee :)
sebelum masuk. nampak pulak dekat dengan wayang tuh ada la robot. hee. 
awk, jum amek gamba awak. robot neh comei la.
HAHA, comei kan :) citer belakang neh best gak. tapi depa dua dah tengok laaah -.-'
so, kul12.30 tgahari wayang start. tapi kamera takleh masuk. kena tinggai ng akak yang jaga tiket :)
so, sampaila kul2 lebeh wayang tuh habehh. sekejap je kan kan ?
di luar wayang pulak dah.
 apa perbezaan gambaq atas neh ?
cik aiennadea: umphh, tang mulut kot. nganga ja.
ahmadshahir: statik ja. hadoy -.-' tapi mata kot bergerak sikit. hee
yeayy! dapat popcorn yang kaya dengan madu lebahh. <3 kempunan -.-'
kat kelantan tak da.
lepaih tuh pi tandas. sejuk sangat lah dalam wayang  tuhh.

dalam tandas pun jadek qeja ka. sian ahmadshahir tunggu kat luar.
keluar je darik tandas si ahmadshahir boleh pulak duk kat kerusi mengurut tuh. haishh.
tunggu dia di sebelah neh ha -.-'
lepas tuh memusing satu sunway neh. tengok-tengok apa yang patut. :)
adek miela: kaklong, rantai neh comei la. belt neh cantek.
okey. jum tengok
beli belah sikit kat sini :)
pastuh turun lift. jalan-jalan sampai bosan
time neh  tengah meseg with jiran rumah.
bro firdaus. datang with kak teddy yatie(gf) dia..
so, jumpa sat ja. pastuh amek gambaa... lagipun time tuh tengah kelaparan gila-gila.
tadaaa! haha, sweet couple neh. :)
depa nak pi kedai celcom. so, kami nak balek pi carik kedai makan lah pulak dah.
kedai makan kami di jusco peneng. haha, carik jusco satu hal pulak.
sama-sama lupa jalan peneng. banyak kali U-TURN. haishhh. apa lah ahmadshahir neh.
di JUSCO with kentuckyfriedchicken.
snack plate
 dinner plate
 zingger burge
 zizzag wedges
makan sampai kenyang :)
 pertandingan sapa habes makan dengan cepat. 
adakah AIENNADEA?
adakah AHMADSHAHIR?
undi lah. :)
 saya menang makan dengan seketul ayam sahaja.
ahmadshahir menang makan dengan dua ketul ayam sahaja. -.-'
maknanya saya KALAH :(
 dia neh memang KUAT MAKAN. seriusly
kami dua suka makan comot. dia cakap makan jangan duk caver-caver lah :)
okey awk
so, lepaih makan tuh ronda satu jusco sampai lah mama tepun.
aih, takmo balek lagi ka? dah dekat kul 6 dah. adoy.
kejar masa pulak.
balek balek balek :)
bayar duet parking lah. so babai JUSCO :)
mama dah menunggu.
so, sebelum hantar balek. pi carik kek untuk bufday mama lah. 9/11/2011
beli n terus balek rumah. sebab dah nak dekat pukul 7 malam.
haishh. bahaya bahaya.
dalam kereta masa ontheway nak balik :)
haha, dah jadek mak daten, pak daten suma ada. 
thanks ahmadshahir.
so, entry pasai bufday mama sambung esok. cuz kantoi dengan mama cuz nampak kek dalam peti ais.
adoy -.-', mama cakap besok kita pi wish ramai-ramai kat kedai
makaseh kerana membaca belog cik aien.
thanks reader! :)





4 comments:

  1. thankz! x perasan tudung dah jatuh sbb keronsang ilang. hihi ;)

    ReplyDelete
  2. eh.bkan awak ka yg prabehkan zinger buger sya??ha ;p

    ReplyDelete
  3. ahmadshahir: eee, tlongla. dia yang habeskan. saja kan :p

    ReplyDelete

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com