Nov 22, 2011

memasak itu seronok

assalamualaikum
hey kawan semua. mesti seronok bercuti kan kan ?
cek aien last minggu neh. tah la leh buad entry lagi ke dak. sebab di kolej kadang-kadang tuh tade line la.
kan ramai yang guna.
hm , 27/11 cek aien dah balek kelantan. tempat study.
cek aien nak tanya neh. semua buad pe time cuti-cuti neh.
mesti pi merata kan. budak spm pun dah habeh dah. mesti seronok kan dah habes sekolah.
cek aien cuti-cuti neh ada jugak keluar ada yang duk rumah.
hm , seronok gak duk rumah boleh belajar masak kan ? masak untuk adek-adek cek aien la.
belajar masak memang best.
mama sampai bagi buku neh la suruh baca. cek aien dah la tak minat baca buku neh.
tambah-tambah novel. 
buku yang mama kasi neh pun dah macam novel la jugak. tajuk dia: MEMASAK ITU MUDAH.
nak tengok ? buku kaler pink :) 240 mukasurat.
nampak dak ? hee. pose lak dah cek aien neh haih. :)
tapi cek aien xbaca lagi. hee. taktaw la nak baca lagu mana. sebab tade mood lagi.
engat nak baca time pi rombongan sekolah mama.
walaupun xla berapa nak pandai masak tapi ada lah pakar sikit dalam memasak neh.
saja takmaw tunjuk. hee. (tak suka dipuji) tapi cek aien lebeh suka mama puji. :)
neh cek aien masak . tapi simple sangat.
(sup sayur sosej blackpaper)
alamak! bawang ikan masin hitam... hee.
biasa ja :D, neh simple gila.
time mama dengan abah pi keja. cek aien masakkan untuk adek-adek.
anda pulak  macam mana ? mesti lebeh hebad darik cek aien kan :)
hm , thanks reader! :)

3 comments:

  1. itam2 kalau dah kebuloq sume bodal je....huuu

    ReplyDelete
  2. haha kalau masak macam ni je tiap tiap hari, memang laki gi cari bini baru lah kah kah kah ;D

    ReplyDelete

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com