Dec 24, 2011

PMR (Penilaian Menengah Rendah)

hey , assalamualaikum semua!
hari neh tajuk PMR ? sebabnya nk ucapkan tahniah kepada adek-adek yang dapat A dalam PMR.
walaupun 1A. kan :) , bersyukur lah ye.
mesti seronok kan adek-adek yang dapat A banyak . mesti ramai adek-beradek yang bagi duit.
yelah kan. mestilah semua rasa gembiranya anak buah dapat 8A,7A,6A,5A,4A,3A,2A,1A.
masa cek aien muda-muda dulu pun sonok ah. kira A tu ada lah jugak.hee walaupun tak semua.
then yg paling seronok tu dapat det. kekekee
sebenarnya adek cek aien pun adek-adek PMR jugek. cek aien gumbira sangat sebabnya adek cek aien dah dapat kalahkan keputusan PMR dia ng cek aien. HAHA. malu nyee. hewhewhew.
adek cek aien nama NUR AMILAH FADHLIN.
keputusan dia memang sangat puas hati dengan harapan mama ng abah aien
walaupun tak cukup 8A.
nak tahu adek cek aien dapat bapa ? 
7A1B
TAHNIAH ADEK!
kaklong gembira sangat :)
ADOI,nak beli hape la kan kat si budak neh. kekee.
cek aien balek kedah semalam, sampai dalam pukul 4.30 petang.
balek-balek mama buad kenduri pulut kuning. terkejut cek. engatkan kenduri apa lah kan.
sebelum orang datang. amek gamba si adek neh.
gembira dia ng result dia.
hewhewhew
dalam kul 5 lebeh camtu, jiran-jiran datang.
mama buad kenduri kecil-kecil je. maaf tak panggei kawan-kawan. sebabnya cek aien balek pastu cakap ada kenduri.
masa macek-macek datang rumah , macek ng pacek cakap. 
TAHNIAH!
cek aien cakap: eh, bukan saya lah. neh adek neh, 
HAHA, tekejut cek!
 yang tengah cek aien cakap neh jiran sebelah rumah
7A'S
sampai kul 7 petang je kenduri .
pastu pi pasar malam. best sangat kot. pi shopping kat pasar malam la.
cek aien shopping makanan lah . nak taw apa ?
durian 4biji + 1 free makan dengan pulut , sate 10 batang, nasi kerabu (ikan+daging+telur masin) .
haha, GILA ? memang ah.
cek aien ada anak. nak tengok ?
comei kan ? hewhewhew.
anak jiran je.
thanks reader! :)




3 comments:

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com