Dec 25, 2011

pantai merdeka with famili

assalamualaikum semua!
hey silent readers.
jam 8.30pagi buta. mama gerak, *kaklong bangun , jum kita pi makan ikan bakar kat pantai merdeka tu
cek aien apa lagi. teruih bangun la. pi mandi teruih.
yg adek amiela tu. duk mamai lagi. hadoihh.
siap-siap dah dekat setengah jam dah. biasa lah anak perempuan kan :)
pagi-pagi dah sarapan kuah durian cicah roti/pulut.
whoaaa! mengantuk lagi la. terkelip-kelip mata cek aien taw. kenyang lah pulak
betolak kul 10.30 pagi. sampai kat sana kul 11.15 kot.
di situ cek lupa nak amek gambar lah. sebab semua pakat ingat makan makan n makan .
kalau tak bole bagi jeles kat AHMADSHAHIR :D
okey. lepaih makan baru pi pantai merdeka. jauh sikit la. sampai sana kul 12 tgah hari. 
kepanasan habes lah.kecairan make-up - make-up cek :D
pi sana ada expo taw! pastu hari keluarga kot.
ramai giloo, pastu banyak sangat kereta lama-lama. xtaw depa nak wat pertandingan hape .
sana banyak sangat baju kurung polka dot dot. cantek sangat. nampak dak ada OFFER lagik taw.
tapi suar pendek je la. heh heh.
cek aien pi dengan famili je la. seronok sangat ! thanks mama.
panjang kot expo kat sini. dah macam rantau panjang! tapi x sangat.
pastu mama nampak kedai tudung pulak. hape lagi mama.
 tengah duk mencari-cari tudung dari pi kelantan haritu lagi tak jumpa-jumpa taw.
tang sini mama bekenan lah satu. suka mama !
tapi bukan kaler purple. mama amek kaler merah. baru comey ! hee
tejumpa speck pulak !
si supergirl MALAYSIA :)
 family days kot.
my grandmother. 
yang neh lah satu-satunya nenek cek aien.
cek sayang depa !!
bila bersama. rasa bahagia sangat-sangat !
kadang-kadang tuh gaduh pun ada. betoi dak mama ? kalau mama tengok gamba neh mesti mama komen. 
biasa lah. tak matang lagi. hewhewhew.
masih perasan muda neh. walaupun nak masuk 20tahun.
sampai sini je. pastu nenek nampak kedai rojak pulak.
(mama, tok... jum lah balek)
muka cek dah mengantuk neh. penat pun ada. macam-macam lah ada.
makan rojak ng minum je .
pastuh teruih balek taw. yeaayy!
so, sekarang tunggu skype dari AHMADSHAHIR.
thanks reader. :)


2 comments:

  1. WHOAAAA SERONOKNYA! BTW, PIC CANTIK CATIK NAAA ^^

    ReplyDelete
  2. Supergirl Malaysia ♥

    ReplyDelete

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com