Dec 23, 2011

babai PRAKTIKAL hosp Tumpat

hey, salam.
rasa macam bebas dah. ceh. baru sem 3 nak masuk sem 4 dah bebas.
tolongla aiennadea. haishh.
ok, sebenarnya cek aien nak cerita pasai praktikal cek aien yang dah dua minggu berlansung kat
 Hospital Tumpat. walaupun sekejap. tapi still enjoy with my clinical instructure PUAN SITI HAJAR.
cek aien dapat wad lelaki taw. hewhewhew. boleh ngorat. kekekee.
mana de la. menda dapat wad lelaki. nak wat cmna kan. sila jeles ye AHMADSHAHIR. heee
so, yang bersama wad dengan cek aien mestilah
-nur hidayah omar
-nadia huahuahua
-nur amalina
-shafini chimot
-shazira chimot
-raja elina
yeahhh, semua rockers. cehh. setakat neh staff nurse semua okey la. tade la gaduh2 ke.
minggu first wad cek aien pagi, minggu second dapat petang.
neh hospital cek aien posting. hanya hospital daerah. tak ramai sangat pesakit. tapi bole tahan la...
tudiaaa. nampak dak ? neh la hospital tumpat ye. di Kelantan.
22/11 hari last di hospital neh la. sedeh tinggai pesakit.
pakcek-pakcek sana semua sporting.
hari last neh lah pi makan ramai-ramai dengan PN SITI HAJAR.
yang best lagi. ada lah macek neh jual kek moist coklat. then sister bagi FREE kek utk kiteorang.
haha, kau ada ? hewhewhew
then beli lagi satu kek moist coklat kat PN SITI HAJAR. tapi yg neh suprise lah. haha
makan ramai-ramai. macam bufday puan lah pulak. 
maaf puan tak dapat nak belikan ape-ape. naseb baek la ada makcek neh juai.
neh kek moist tuuu
hah, neh la satu wad dengan cek aien :)
masa hari last neh la nak buad kepala. gangstar katakan. jum tengok
 neh kat depan wad
tudiaa. budak pinks ! 
memori yang terindah di sini. thanks puan siti hajar <3
thanks reader!


5 comments:

  1. wahwah ukan kemain g adik kita nih hehe..btw nice nurse yg pinky2 hehehe

    ReplyDelete
  2. heyy ... pink kau aien ! btw , gudluck k ?? :)

    ReplyDelete
  3. Dulu sy pn pernah praktikal spital tumpat gak.. bez~~ makcik-makcik misi sumer cun-cun.. cun kerepot..haha yg paling bez wad infeksi.. kena pantau pesakit sampai mati. Al-maklumla pesakit HIV. Kesian.

    ReplyDelete

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com