Jan 22, 2012

kenduri kendara

hey, assalamualaikum
firstly cek aien nk ucap HAPPY CHINESE NEW YEAR :) !
raya cina penuh dengan event taw.
orang ramai yang kawen lah. bestnyaa. bila cek aien pulak.
HAHA ! ngada aih. tadak maknanya. baru 20 dah gatai nak kawen.
event hari neh dah dua kenduri taw. satu di Taman Semarak then satu lagi di Sungai Layar.
semua adek beradek abah ng mama . yg taman semarak tuh kena rombongan ramai-ramai.
ekot kereta ramai-ramai bawak pengantin. pengantinnya lelaki. tapi neh belah orang perempuan punya kenduri.
so, kalau ikut rombongan kena siap-siap awal.
dalam pukul 12 tgahari tuh dah siap :)
betolak ke Taman Semarak :)
tapi, ada jem pulak. tunggu sape lah lambat sangat.
hmm , pastu dengar azan zohor. rupa-rupanya nak tunggu habes azan baru pi rumah pengantin.
esh-esh. dalam kereta duk marah-marah la. dah la tengahari.
hadoi -.-'
di rumah pengantin perempuan
purple taw.
bersalam-salaman lah pulak.
mesti time tuh gementar gila kan. kalau cek aien.hadoi. xtau nak cakap apa.
dah la adek beradek ramai kan. dengan orang duk tengok. malu-malu kucing la.
kepanasan kot time neh. habes cair make-up haih.
HAHA
kena duduk dalam barisan time neh :)
sampai je dalam khemah kenduri tuh rasa lega je.
pastu perut bunyi kelaparan lah. haha, mama terus duduk taw dak.
punya lah lapar kan.
cantik kan :)
makan pastu terus balik. HAHA, jahatnya. 
sebenarnya ada kenduri lagi satu. so, balik awal la. nak pi kenduri adek-beradek belah abah.
kami dapat neh
mini cup yang comel :)
sian adek miela. baru nampak gambar dia. tu la. nak jadek jurukamera kaklong sangat.
hehe
kepada pengantin-pengantin yang baru kawen:-
selamat pengantin baru.
semoga kekal ke anak cucu.
AMIN !
thanks reader :)




1 comment:

  1. Fuh, ciptaan allah memang menarik perhatian saya. Mohon restu keluar makan dengan Amilah~

    ReplyDelete

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com