Aug 22, 2013

BLOGSHOP II.

ASSALAMUALAIKUM :)
haihaihai semua....
harineh tadak dah pasai kecantikan/kesihatan.
tapi korang boleh orde. :)
so, selain tu ceq jual baju baju baju.
zoom sikit :)
best kain dia. sejuk.
jangan risau uols. baju neh tak jarang.
leopard & vintage flower.
harga murah-murah je :)
kalau nak pegi keluar mana2 
uols boleh pakai dengan skirt/plazzo.
macam ini.
model yang tak macam model sangat. hihi
boleh pakai di kolej. baju neh senang iron.
tak lembik sangat & tak keras sangat :)
NEXT.
handbag.
nampak beg peach tu? murah-murah saja :)
dalam tu ada 1zip, 2 laci letak fon.
laci uols. hehe. 
dalam tu ada tali panjang. kalau bosan pakai tali pendek tu
 boleh la pakai yang panjang pulak ye. 
mini bag.
just two colour.
turqoise vs black :)
ada tali panjang jugak taw.
muat letak handfon,makeup,mini kamera :)
duit lagi muat.
turqoise ke black ? emmm. 
minat bagitau ceq. :)
boleh wassapp/wechat/line/bbm(tp xaktif sgt)
uols boleh pm di fesbuk ceq.
jangan malu-malu jangan segan-segan.

2 comments:

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com