Aug 12, 2013

sepupu sepapat

ASSALAMUALAIKUM :)
hey, selamat pagi semua.
harineh tetiba terbangun awal n teruih terfikir nak buat blog.
hihi. lawak jer. selalu awal pagi ney elok la study.
neh tak. :D
takpa. teman adik ceq yang SPM neh study.
hari raya yang keempat.
memang terkejut gila. terasa mood raya semakin bertambah.
sebab? emm, tak sangka sepupu ceq ramai jugak ye.
neh memang 1st time dalam hidup ceq.
haha. dah umur 21 dah baru nak berkumpul ramai-ramai taw.
selalu sebelah mama je. kali neh sebelah abah pulak sepupu.
harineh mama & ceq masak soto pulak. 
dah habis mengemas.
dah siap dah soto dari kami :D
ghaya 3rd haritu lontong.
so yang datang tu agak la ramai.
dah macam buat kenduri kawen pulak.
MakNgah,PakNgah & 4 org anak dari Bangi
TokTeh, anak & menantu + anak kecil
TokTah (nenek tiri ceq :)
TokLang mai dengan 3 orang anak dari KL.
MakLang dengan 3 orang anak.
FINALLY.
MakNgah family.
beramai-ramai.
my cousin yang comel ney. hehe
si kecil.
akak Nazierah, dah umur 25 dah. bulan 11 neh dah nak kawen.
tak sabar nak pegi kenduri akak. :)
ramai jugak sepupu ceq rupanya yer :D
terharu... dapat jugak bergamba.
yang tadi anak-anaknyer.
neh makmak & daddy pulak :D
abah pun dapat kumpul adik beradiknya jugak.
tapi tak cukup lagi sorang.
PakCik Mat tadak pulak.
so, lepas habis gambar neh kami semua 
pi rumah PakCik Mat di AmbanganHeights.
mai-mai ja pi tengok tv. :D
PakCik Mat buat studio kat atas. best la si budak-budak kecil ney.
"hai awak semua.
nama saya Zharif Iman.
saya tak suka orang dukung saya." hehe
masa kecil dulu budak ney suka dukung2
sekarang dah besar dah tak suka dah ler. 
eee, geram betui.
tengok tu pipi dia. dah calar dah. nakal sangat.
neh anak PakCik Mat yg kedua.
yang 1st perempuan. comey jugak.
dah umur 5tahun.
so, lepas dah makan soto.
PakCik Mat bawak keluar bunga api dengan mercun :D
yeayy ! 
neh auntie nadia. wife PakCik Mat :)
neh anak 1st PakCik Mat :D
Zara Iman. :)
best kan kalau dapat jumpa semua sepupu.
baru kita kenai kan ? :D
SELAMAT HARI RAYA !







2 comments:

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com