May 13, 2012

gunting rambut :)

ASSALAMUALAIKUM :)
hai hai 
jum kita pi gunting rambut AHMADSHAHIR
hewhew. kena paksa baru nak gunting budak neh, eshhh. neh geram neh.
simpan lah sampai jadek alleycats. hadoi
neh gambar sebelum yea.
muka budak baik :D
okey, kiteorang first coustemer tahu tak ?
hehe. kedai buka pukul11 pagi. kiteowang 10.30 pagi. tapi naseb baik dia bagi masuk :D
kedai dekat lagenda heights (de touch) :)
neh semasa :D haha
rambut depan tak tahan tu. panjang sangat. esh esh.
bagi botak baru taw. HAHA :)
ekot je la stail camne yang si amoi tu nak gunting. 
lepas gunting pegi cuci rambut semua tu, dalam pukul 11.30pagi baru la siap . yeahh !
TADAAA :)
HAHA, muka seronok terlebih pulak dah. hehe.
dah siap dah. yeayy ! abe shahir dah kacak :)
lepas tu pegi VM beli pizza hut. set B 
1 pizza hawaii
1pizza chicken supreme
4 bread
2 coesloaw
1 pepsi
untuk HARI IBU :) harap mama suka.
pegi beli tu je. tak beli pape pun. haha. kejap je kuar hari neh. 
then sebelum balik tu. saja je galak,gatai merenyam :) 
jum tengok !
dekat mana nak taw ?
hehe , ade lah . kalau boleh teka la :)
thanks jurukamera iaitu ahmadshahir.
tuan punya kamera nur amila fadhlin. dia tak datang,kamera je pinjam. sebab besok dia exam :D
hewhew.
thanks reader :)


No comments:

Post a Comment

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com