Jun 10, 2011

jumaat

JUMAAT ?? haha. cuti kan ? so pe lagi jejalan laaa.
so, hari neh aq kuar jejalan besama kengkawan aku yang gila.
so, aq ckp. weh jum pakai shawl ry neh. bukan selalu nk melawa kan.
BHAHAHA.tapi aq ng kak dayah je yg pakai.http://www.cute-smiley.com
hampeh tol.
so , pegi kuar pi petronas pi amek det. tapi aq degil tanak amek cuz engat kat sana mcm ade BANK.
kat tempat yang kiteoang nk jejalan neh ade KOT.
haha. so kat sana ade ECONOJAYA , PASARAYA KU ng SAKAN je.http://www.cute-smiley.com
hehehe. BEST gilaa kot. murah nk mati.
MURAH LAH sgt. 
first, gy jejalan smbil mengutuk orang. hahaha. 
so gy petronas cucuk det then posing macm2 ade lah. haha. sikit je kot.
 neh mama teyhah. comel kann
 neh mama dayah. yg gilekan purple.
so nehla kiteowang. hm , lagi sorang tgah snap gamba. dia tanak amek gamba sekali.http://www.cute-smiley.com 
so tepun pebet neh. panggel PAK NOR or CIK NOR .
suh amek kat petronas neh.
so pi lah jejalan. shoping3 cmtuh jela.
aq gy bank.
TAPI! punyalah hepi nk mati tgok kasut murah semua2 tuhh. pastuh tetiba je kad BIMB aq neh tak lepas.
sakethati. rupe2nya just bank CIMB je. kad len takleh. ADUH!http://www.cute-smiley.comtensionnnnn!
hm, pastuh membe2 suh pinjam det dorang dulu. adei, malunyaaa haih.
so masuk econojaya.
pastuh jejalan kat bahagian teddy bear. nmpakla pasangan couple neh duk pilih2 teddy bear.
uwhhhh! jelesnyaa haish. UNTUNG kot.
hm, pi la tgok3 sat. seronok taw pgg teddy tuhh. bulu dia lembut sgt. hm , engat nk beli utk diri sendiri kan.
tapi det tade. seronoknya kalau dapat time bufday.... tapi tape lah dah lepas kan.
LUPAKAN JE.
pastuh aq just amek gamba je lah. dah takleh nk membelinyaa. haha.
kenangan http://www.cute-smiley.com<3 
so just yang tuh je lah. ade lah jugak yg mebelinya. hm , beli barang makanan pun murah lah jugak. 
hm, thanks reader! jgn lupa LIKE.http://www.cute-smiley.com kalau anda SUKA.


No comments:

Post a Comment

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com