Jun 24, 2011

breakfast di MACDONALD

hey, assalamualaikum
hari neh cek breakfast with tuttt.
hehe. tak gaduh dah.
dah baek.
dia dah xplain sumanyaa kepada saya.
saya harap DIA takkan ulang ape yang dia buad tuh.
ok lah.
pape pon kitaorang tanak dah gaduh. FULLSTOP !
hm , first dia cakap nak ajak makan kat nasi kandar kat peneng, lagipun saya ckp kat dia yang saya kempunan nasi mamak, but not all lah. just ayam madu. uhh, YUMMY!!
then, dia cakap nk wish bufday aq yang dah 16HARI kott berlalu.
so dia cakap jum lah makan kat tuuu. nmpak tuhh ?
dia suruh pilih, nk KFC or MACdonal ? so saya ckpla nk KFC, mcm kempunan ayam goreng la pulak.
BHAHAHA. tapi dia suka MACd. so ekot je lah dia kan.
gpun ayam KFC kecik ja... SYHHHH! diam2
then makan besama.
cek tak pandai order2 kat MACd neh. suma dia order.




so... mula makan :)









pastuhhh,, jejalan je laa sambil2 tuhh online :)
hehe. yg tuh je.
thanks reader!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers
Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com