Nov 29, 2014

HOMESTAY SUNGAI PETANI

ASSALAMUALAIKUM SEMUA.
hi awak semua.
apa khabaq ?
sihat dak?
sekejapnya masa dah bulan December.
THROWBACKK

macam baru jer konvo. eh! dah setahun dah berlalu kan?
selamat bercuti sekolah yer adik-adik.
sekejapnya rasa umur dah meningkat.
>.<
actually, hakak aien nak promote homestay.
sebenarnya dah 3 bulan dah lancarkan homestay neh.
so, siapa yang tercari-cari homestay di Sg Petani neh buleh pm ceq na.
kalau ada sepupu sepapat yang nak kahwin, or adik beradik yang nak konvokesyen di Sg Petani Kedah neh buleh la stay homestay abah hakak aien neh yer.
eh, hakak ler pulak. hihi.
homestay ini adalah untuk orang ISLAM SAHAJA.
okey, sebelum tu.
kena daftar dulu.
just wassapp/pm di fb/call/ message.
bagi tarikh yang tetap. so, kami nak tengok tarikh tu takut ada orang dah stay kan.
so better bagitaw awal okey.
then photostat IC anda.
harap maklum.

WELCOME.
HOMESTAY D'CENGAL EMAS.
NO 80, JLN CENGAL EMAS 4,
TAMAN CENGAL EMAS,
08000 SUNGAI PETANI KEDAH


RUANG TAMU


BILIK 1
FAMILY.
bilik besar termasuk tandas.
aircond/air panas



BILIK 2
KATIL KINGKONG.
hehe
bilik numbo dua neh kipas yang laju +++

BILIK 3
SINGLE BED & EXTRA
bersebelahan dengan tandas.


DAPUR
peti ais/rice cooker/air masak
Homestay D'Cengal Emas neh terdapat 3bilik & 2tandas.
terdapat 3-5 tuala sahaja.

ARAHAN !!
sila perhatikan arahan yang terdapat di dalam homestay.
seperti:
tutup suis lampu.
suis yang terdapat dalam homestay.
pastikan barang-barang homestay tak hilang.
pastikan iron duduk di tempat asal.
buang sampah di dalam tong sampah.
pinggan dibasuh & diletakkan di tempat asal.
kerjasama anda amat dihargai.

SILA HUBUNGI KAMI

ketua homestay: En Abdul Malik
FB: Abd Malik
wassap: 012-4630106

penolong kanan: Zarina Che Man
FB: Zarina Che Man
wassapp: 0134286569

penolong kiri: Nurul Ain Nadiah
FB: aiennadea
wassapp: 0125584669

ada CCTV di hadapan rumah kami.
untuk keselamatan semua.
homestay kami rumah teres bersebelahan TNB.
RM150/day.
harga boleh dirunding.
TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com