Jun 22, 2015

SALAM RAMADHAN



hye adek maneh maneh melecaih.
terlajak laris pulak.
hambek kau. pekatnya kedah kau kau cow.
hehe. terover pulak hakak.
hi awak semua.
berharap semuanya sihat belaka yer.
salam ramadhan al mubarak.


bestnya masuk bulan ramadhan neh.
masa neh la dekat tv penuh dengan iklan + masak-masak
iklan pulak bapak ler sedap.
tambah tambah buh pulak iklan ayaq (air) sejuk gedi gedi.
ohmai terliyuq pulak rasa.



EH! tetiba termasukkan artis Korea la pulak dah.
hokey hokey. hakak tak sengaja.
sebab hakak mampu search google ja.
:D

hakak nak buat aksi imbas kembali kenangan.
teringat masa zaman study dulu.
tambah tambah time praktikal. hehe.
pastu nak sahur tu punyalah bangun awai pakat berebut dapur nak masak.
maklumlah masa tu student kan.
berebut dapur pastu berebut tandas nak mandi beratuq.
cuppp dengan kawan kawan.
haha, tengah duk membayangkan waktu ku muda dulu.
hiks :D
maklumlah dah dua tahun dah perginya nama sebagai setudent neh.
aceli hakak dapat sambung belajo di UIA.
disebabkan *all about money money
hakak fikir hakak nak kija jelah.
so, sekarang neh hakak kija di pusat pakar mata.
alhamdulillah doctor okey sangat
 :)


aceli hakak nak tanya neh.
dah buat persiapan untuk raya ?
amoih hakak aien neh. awai benor ye tanya pasai raya.
puasa pun baru je bape hari neh dah tanya pasal raya.
okey lah. hakak tanya yang len pulak yer.
hmmm.
bulan puasa neh uols buat apa ?
kuih raya buat dak ?
hehe.
aceli nak promote samperit mama hakak neh
dia buat samperit sedap + rangup + cayaq kat mulut.
NYUMMMY lah.
tak tipu.
haha. mama hakak ja pandai buat bunga bentuk samperit tu.


hakak aien pandai gak.
pandai buh ceri dengan cekelat chip tang ataih samperit tu.
okey. akak nak citer sikit pasai samperit mama hakak neh,
yang first sekali:

sememangnya HALAL.
buatan MALAYSIA,
no EGG. takdak teluq kuning or puteh,
homemade by MAMA.
full BUTTERCUP.
buttercup original okey ? bukan tiruan.

hakak tak tipu lah
nanti hakak tunjuk feedback okey ? 

FEEDBACK #UMMIBAKERY






thankyou for the feedback
belum cuba belum tahu.
kali neh COD hanya di Sg Petani sahaja.
eh. lupa nak bagitauu.
bulan ramadhan neh samperit mama diletakkan di RNR Gurun.

so, boleh la sapa orang jauh nauuu tu leh mai beli.
RNR Gurun utara tak silap.
mama abah tengok kawasan.
acah acah boss sekejap. hee :D

okey. kalau berminat boleh lah pm hakak.
bagitau awal awal okey.

ada 3jenis:
i- samperit kastard (full samperit)
ii- samperit susu.
(untuk samperit hakak letak satu balang ada 55pcs)
*dapat free 5biji hakak bagi
iii- popia nestum.

sila pm di
wasapp: 0125584669
fb/wechat: aiennadea

"assalamualaikum, hakak saya nak orde samperit/popia nestum"
haaa gitulah ayatnya bila orde hokey ?
buat masa neh hakak buat COD di Sg Petani jer taw?
assalamualaikum :)




No comments:

Post a Comment

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com