Jul 12, 2012

bukit keluang

ASSALAMUALAIKUM :)
hai semua. aien nak tunjuk satu tempat neh. pemandangan dea sumpah cantik.
seriusly, kalau nak buat fotographer ke. nak posing maut ke or dating ke kat sini seriusly cantik !
air dea kaler turqoise tahu tak ? haha
okey, sebenarnya ada kawan aien nak tengok pemandangan neh.
kebetulan saja je pergi sini. rehatkan minda di sini dengan budak housemate aien :)
hai hai hai :) PEACE !
okey. dah sampai. masa neh dah pukul 6 petang dah.
yelah datang lambat sangat. 
housemate :)
mana aien eh ? haha. yang paling tinggi ? rendah ? :D
okey. yang bawah neh baru aiennadea !
cey cey. taktanya pun kan ? haha. okey. sebenarnya korang semua tahu ke kat mana neh ?
mesti ada yang pernah pergi punya. and mesti cakap dah bosan dah pergi sana.
okey. sini Besut ,Terengganu.
jum dating dengan aien nak ? hee. just kidding.
datang la sini ye.
maaflah sebab sikit. sebenarnya kawan lah nak sangat tengok pemandangan neh.
actually, aien dah penah post kot pasal tempat neh. tapi lagi sekali tape kan ?
thankyou readers !
iloveyoutwothreefour :)

5 comments:

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com