Jun 17, 2012

cupcakes comel dari mama :)

assalamualaikum , hey :)
harineh kite ade aktiviti mengecat rumah. yeahh !
rumah lama yang dijadikan rumah sewa.
neh la rumah kite dulu.
hee, rindunyaa dekat rumah lama! masuk je rumah tu teringat masa zaman kecil-kecil dulu.
waaaaaa !
kecik je kan ? hmm , sekarang neh mama dengan abah buat rumah sewa.
dah ada orang duduk dah.
so, rumah tu kami cat. nak taw kaler ape ? jum tengok.
muka semangat nak mengecat :D
cat kaler hijau ler. atas permintaan orang yang sewa rumah neh.
so, sebagai tuan rumah kena la cat. haha.
sampai dapur taw. 
pastu nampak bilik kite time dulu-dulu. heee. kaler pink kuning. hee , rindu sangat.
haha. sempat lagi kan amek gamba. 
hari neh rasa ada mood nak mengecat. mama tukang tengok je and mengomen.
tengok la. belemuihnyaa cek kan ?
belemuih tu hape ? haha. belemuih tu comot. bahasa kedah tu.
kami cat yang bawah ja. abah tolong cover yang atas. gayat nak naik tangga . hee.
lepas habes cat dari ruangtamu sampai dapur. kiteowang adek beradek pegi lepak depan rumah.
rindu buaian neh. lama kot. dah karat dah tapi mama tinggal kat rumah sewa.
mama tolong ambilkan gambar kami boleh ? hehee
 alaaa, background belakang neh ganggu la. haha. macek yang sewa rumah neh sidai.
muka penat plus seronok. XD
then balik. mama cakap ada kenduri dekat rumah.
sebelum tu mama nak pegi teman nenek pegi tengok jiran masuk wad. 
kami bertiga duduk rumah. mama suruh siap and pegi sama-sama dengan nenek :D
okey, kenduri kawen kaler hijau epal plus hitam.
cantik la jugak. tak sempat ambek gamba pengantin. sempat ambek gamba kite je.
gulai daging plus ayam masak merah 
heee. :D
then , malam mama buat cupcakes. 
 
awak nak ? 
meh rumah. hee.
thanks reader ! :)

No comments:

Post a Comment

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com