May 12, 2013

HAPPY MOTHER DAY & HAPPY NURSES DAY

ASSALAMUALAIKUM :)
hai semuaorang. 
tarikh hari ini sangat bermakna buat semua orang.
iaitu HARI IBU :')
bila citer pasal ibu mesti semua akan nanges kan ?
tambah-tambah yang study jauh-jauh pulak.
hewhew. mustahil tak menangis.
 DOA pada ibu kita semoga panjang umur 
AMIN.
kuatkan seorang ibu neh. 
jaga kita dari BABY sampailah kita dah meningkat dewasa.
kepada mama ceq: 
Zarina Bt Che Man :)
dari ceq kecik :)
sampai ceq besaq :)
dear mama, 
terimakasih sebab banyak tolong/support kaklong.
dari kaklong BABY sampai kaklong dewasa sekarang ney.
kaklong sangat sangat sangat sayangkan mama :')
maaf if kaklong banyak bagi mama sedih.
kaklong minta maaf.
kaklong rasa bersyukur and tersangat happy
 bila ada seorang ibu yang macam mama ney.
pandai masak,kuat bekerja,banyak bagi kata-kata semangat untuk kaklong.
mama lah permata hatiku yang tak pernah pudar :')
I LOVE YOU MAMA.
and tak lupa kepada nenek ceq & 
kawan-kawan yang dah menjadi seorang ibu, selamat hari ibu.
kalau boleh hari-hari bagi ceq hari ibu.
Happy Nurses Day semua :)
kepada Jururawat yang tengah kerja/ bakal-bakal Jururawat.
teruskan kerja anda sebagai seorang Jururawat.
and kepada diri sendiri yang bakal menjadi seorang Jururawat,
INSYALLAH :)
jadi Jururawat ney pun macam seorang ibu jugak 
menjaga pesakit.
bagi ubat.
nak menyembuhkan seseorang yang tengah sakit.
Insyallah, one day ceq bakal menjadi seorang Jururawat.
ceq akan jaga mama & abah ceq.
doakan ceq nah. AMIN :')

No comments:

Post a Comment

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com