Nov 15, 2012

holiday



ASSALAMUALAIKUM :)
hey semua. apa khabar ? harap sihat .
kite pun dah sihat dah sekarang neh.  haritu asyik selesema je.
sekarang tak dah. and dah boleh minum air sejuk.
yeayyy ! sukanyaa :)
sekarang neh musim cuti sekolah kan ? bestnya dapat bercuti 
dengan famili kali neh.
kawan-kawan semua bercuti mana tu ? 
hehe. nanti citer kat kite eh :) haha.
kali neh cek aien dengan famili bercuti di Pulau Pinang.
semua idea Pak Teh. Pak Teh yang booking hotel semua tu.
nasib baik cuti cek aien kali neh sama dengan cuti mama. haha :)
tarikh pegi:  13/11-15/11/12 :)
masa pegi: 11pagi.
*tapi bangun awal tolong mama masak :), cek aien buat ayaq asam,
sandwich sardin and mama masak sambal sotong, ikan masin 
and ikan pekasam goreng, 
ikan bakar,ikan bilis tempe goreng sambal ,petai and salad :D
terliur taw. haha.
nak tengok dak ? nanti taw. tunggu sat.
kami konvoi ramai-ramai.
yang pergi:  maklong,paklong,aizat,alia,afif,akak farah,aiman
makteh,pakteh,adam,anis,alif
mama,abah,cek aien,amila,aishah.
konvoi dengan kereta ler. haha. ingat hampa ja leh konvoi ?
kami nek ferrari taw. 
haha. ferri lah. :p
me and adik-adik <3
Pakteh datang lambat sikit je dekat ferri tu.
 and Pakteh tak dapat naik ferri sama-sama.
tapi time neh matahari terik sangat...
sakit mata-mata neh amek gambaq punya pasai kan :D haha
maklong dah sampai dah Peneng.
ingatkan kami yang awal. HAHA.
okey. sampai je sana makan teruih... semua muka lapaq-lapaq je
tambah-tambah cek aien. haha.
kami semua makan di sini :)
mengangkut segala bekalan :D hehe
neh masakan campuran dari mama, maklong, makteh and me :)
pelbagai kan ?
lepas makan tu. Pakteh ajak ambil gamba ramai-ramai :)
and and and :)
and adik cek lah :D
lepas makan, semua pi cari rumah nak tidoq.
haha ! hotel yang dibooking oleh Pakteh.
  RM200 per day
model: abah :) *ops, termasukkan lerr abah.
promote la pulak :D hehe
tadaaa! hehe :) Adam's.
and petang tu di pantai.
weeee~
sapa suka mandi-manda di pantai ?
macam mereka ney :)
 lompat oh lompat ! fuyoooh. okey dak cek aien amek gamba neh ? hehe
 Anis yang comels 
 mama, iloveyou. haha.

cek aien dekat sini ja. goyang kaki and amek gamba.
malas nak mandi-mandi kat pantai neh.
sebab tak suka. haha.
*takut sebenarnya :) syhhhhhh!
haha
cheeeseee
kejukejukejukejukeju ! 


NEXT DAY :)
pantai lagi. pepagi dah ada orang gerak suruh teman pegi pantai.
sapa lagi kalau bukan adik-adik.
maklong and paklong dah turun awai lagi taw
yang belah kiri tu anak Makteh, Adam and Anis.
kanan tu Afif :) hehe.
sesi mengeluarkan bakat kreativiti tersendiri. :)

posing maut neh. tak perasan adik cek duk amek gambaq neh.
WARNING! 
jangan try aksi ini  :DD,
HAHA!
lepas tu mama and abah ajak keluar makan 
cek teringin laksa peneng hat pekat-pekat tu. hee.
Finally terjumpa jugak taw. tapi dekat Batu Feringhi :)
jauh betul abah jalan.
laksa peneng, nenas lebih nah :)
muka heppy dapat laksa. 
mama pun laksa jugak, abah nasi je and adik mila :)
lepas makan tu balik and solat.
Pakteh ajak keluar pulak dah. 
mula-mula ingat tanak pi. disebabkan 
pujukkan dari adik, cek aien pi .
dah siap :)
dekat je tempat tu :)
Youth Park. mandi free semua free.
 Paklong saya :)
 ini anak Paklong saya :)
si Aizat a.k.a german study. heee. *jangan marah ye izat nah.
 jum mandi jumm..... dah sampai :D
lol, awainya depa turun nuh. 
tengok-tengok dah terjun dalam ayaq dah. haha!
memang febret depa noh. haha.
kena ayaq ja qeja depa neh haish.
naib baik budak-budak lagi.
so, cek kena jaga adik.  WAAAAAA!  :'(
sampaila mereka neh habeh mandi.

LAST DAY :'(
 penggambaran pasangan couple yang sweet-sweet :D
and anak pulak :D
thanks readers :)
besok 16/11 pepagi bertolak ke Kelantan dengan famili :)
penat oh penat.
macam mana holiday korang semua ye ?
kalau free citer la... 
cek pun nak taw gak. hehe.
sharing is caring kan ?
:)











No comments:

Post a Comment

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com