Dec 3, 2013

HAPPY GRADUATION DAY.

ASSALAMUALAIKUM.
hai semuaorang. hihi.
selamat petang semua. eh. malam dah.
baru nak update sebelum basi cerita neh. :) hihi
30/11/2012
happy GRADUATION abah :)
MASTER EDUCATION IT.
tahniah abah dah MASTER. 
jelous sangat. 
rezeki abah.
terharu abah dah master.
masa dalam dewan konvokesyen abah
mata ceq tetiba mengalir air mata.
serius tak tipu.
TAHNIAH ABAH.
lepas habis kerja malam 29/11 tu
pagi 30/11 bangun awal terus siap-siap nak pegi UUM di Jitra.
suasana di UUM, Sintok.
pepagi tu bangun dalam kul 6 pagi.
bersiap-siap barang packing semua.
pegi rumah nenek. jumpa cik & anak2nya.
rindu.
lepastu pegi rumah pakteh. abah siap-siap pakai jubah 
di rumah pakteh di TamanUniversiti
dalam 10 pagi. mama ajak bergamba sebelum sesi pagi habis 
& sebelum matahari terpacak di atas kepala ney.
takut ramai nanti tak sempat :)
konvo abah bertemakan PURPLE.
 mama jadi mak andam abah. hihi
POSING jum :)
kami anak-anak abah. :)
my mum :)

family.
UUM banyak sangat pemandangan yang cantik. 
best ooo kalau bergambar sini.
lepastu bergambar under UUM punya.
yang family. siap dalam tiga minggu.
wait & see.
then makan.
sesi mencari bunga :)
minion. hihi
dalam 1.15pm. abah kena berkumpul dalam dewan.
ceq & family tunggu depan dewan.
ohhmy. sesi pagi tak habis lagi. sakit kaki neh berdiri lama.
nasib baik aircond dia terasa gak.
kad jemputan konvo dapat dua.
nasib baik pakteh & makteh kerja di UUM.
thankyou :)
so, boleh masuk satu family.
alhamdulillah dapat tengok abah.
dapat ambil video abah.
best sangat suasana dalam dewan UUM.
Sultan Kedah punya anak datang untuk bagi penghargaan.
whoaaa. Sultan tuu.hihi
bergambar di kereta Sultan pun okey. hihi :)
di dalam dewan.
para graduan masuk ke dewan.
video takleh nak download la pulak.
hiks :'( sedehh.
abah paling awal taw nama.... hihi.
abah orang yang ketiga...
TAHNIAH ABAH :)
lepas habis semua kos baru boleh keluar.
hihi. lama giler.
3/4 jam camtu lah.
dari pukul 2pm sampai 630pm.
sabar jelah... hihi.
sejuk pulak tu dalam dewan. nasib baik ada jugak nyanyian.
tak bosan.
sebelum balik.
 family.
thankyou 'abe' ambilkan gambar kami :)
kawan abah.
kos sama. Master education IT.
orang Kelantan.
Sultan nak balik... so kami pun nak balik.
eh. bukan balik rumah taw.
terus ke Putrajaya. kalau tak ingat nak singgah rumah Pakteh. 
tapi tak sempat terus pergi ke Putrajaya.
ya allah... selamatkan perjalanan kami :)

JITRA ke PUTRAJAYA.
selamat sampai Putrajaya dalam 3pagi.
bermalam di Bangi Lanai.
belakang KPTM Bangi je.
pagi tu jugak iron baju untuk berkonvo besok.
takleh nak tido lah pulak.
tapi alhamdulillah okey.
so dalam 630 pagi bangun tido nak bertolak ke PICC.
alhamdulillah GPS telah membawa kiteorang di tempat yang sepatutnya.
hihi
bertemakan biruturqoise + pink.
orang duk prepare barang untuk shoot. 
kami duk sibuk ambil gambaq. hihi
nasib baik tak marah. :)
menunggu jubah tak datang lagi...
disebabkan rehasil tak datang... hihi
thankyou Pah tolong ambilkan jubah ceq :)
sesi memakai jubah.
para graduan masuk ke dewan.
masuk je dewan. mama panggei kaklong.
pastu ambil gambar. terkejut ceq.
depan betui mama duduk. hihi.
macam tawtaw ja...
sebelum naik pentas.
ceyyh pentas la sangat.
hihi. time neh sejuk sangat tangan disebabkan gementar.
chill :)
muka dah naik dah pentas.
alhamdulillah...
lepas je ambil tanya kawan-kawan camna ceq ambek kat pentas tadi.
yang wajib tanya ceq senyum ke dak? hihi.
masuk dewan dalam kul 830 am.
habis dalam kul 12tengahari.
keluar je dewan rasa lega. :)
paling first sekali jumpa family.
"tetiba ja ada pulak hal.
mama cakap abah cari tempat parking tak jumpa.
abah nak ambil jubah konvo. 
lepastu mama cakap ada sorang budak neh kesian kat abah.
tolong cari tempat parking abah...
ceq pun alhamdulillah la ada orang tolong. hihi.
pastu duk asyik bergambar kawan.
tolong ambil gambar jelah.
then mama panggil mama cakap cuba tengok sapa yang mai dengan abah?
eh. macam kenal je sebelah abah tu."
OHMYYY! dia datang???
eh. cakap kerja lah. ada hal la. takleh mai la.
eeee geram la. sakit hati kita neh.
ingat tak datang. baru nak sedeh.
dah cakap kat kawan2 yang si dia tak datang sebab duk JB.
 ini semua berpakat...
satu family.
pelakon yang terbaiklah.
ok. apa pun thankyou :)
malu :3
so boleh la jadi jurukamera kami :)
hihi
mama daftar nama ceq.
 sesi penggambaran solo & family.
abah konvo anak pun konvo :)
thankyou jurukamera yang takde lesen lagi. hihi
so, bergambar dengan kawan-kawan.
dapat bergambar sesetengah jer.
sedihnyaa....
semua busy. ada yang balik awal.
lepastu ramai orang. haish. macam-macam.
family.
 family kawan :)
 kos yang sama :)
kawan sekolah ceq masa di sek men tek sp II.
tahniah kawan.
akhirnya dapat jumpa :)
magic: ting...ting...muncul lah wahai En Shahir :)
yeayyy! saya dah konvo.. lepasneh awak pulak :)

siblings.
insyallah lepasneh konvo adik pulak ye :)
byebye PICC
lapar tersangat. 
abah & mama ajak pi makan di Nilai 3.
jum makan.
lepastu abah hantar En Shahir ke LRT Bangi.
dalam kul 5pm.
bus dia kul 8pm. terima kasih banyak awak.
thanks for suprise :)
balik teruih tidur di hotel Bangi Lanai.
malam tu makan di KedaiMamak.
capati,tosai & roti canai.

keesokkan hari...
2/12/2013
checkout kul 11pagi.
makan di tempat yang sama :)
telur separuh masak.
ALAMANDA, Putrajaya.
 ada discount banyak sangat.
abah dapat baju kemeja lengan panjang dua.
seluar slek satu. :)
 RNR
 singgah Ipoh jap. :)
alhamdulillah selamat sampai di Sg Petani pada pukul 9malam.
yelah. duk singgah banyak RNR sangat,
hihi. lawak betui. baru nak tido je abah dgn mama ajak turun singgah.
thanks reader!
:)



4 comments:

  1. Congrats to u & your dad, wah dua2 pun convo mesti bestkan :)

    Jom Terjah : Bunuh Filem Melayu!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com