Oct 3, 2012

pizzahut





assalamualaikum
:)
apa pendapat anda ?
sedap kan ?
siapa pernah makan pizza bawah ney ?
angkat kening ! hee.
jangan lupa hantar MMS ke 012******* :) hee
nak nengok sape angkat kening yang paling tinggi :D hee!
ade iklan kot. yang makan sampai tumpah sos keju dia.
okeyy. tapi seriusly sedap weh.
jum ler makan. belanja cek aien ney :) hee.
kami semua nak orde super pantastic 2 .
gegaran gempa bumi. sebab tu gegaq tu.
okey. memang terkejut lah sebab nak makan pizzahut.
memang teringin lama dah.
tapi FINALLY dapat jugak :)
cedapnyeeer taw ! alolooo .
sebenarnya memang rindukan pizza pun.
sembang and sembang dengan mereka neh.
yelah , rindukan kawan-kawan. haritu balik praktikal then cuti.
pastu neh baru jumpa beramai-ramai taw.
okey. pizza dah sampai.
eh. paseipa cek sorang ja yang duk tengok pizza tuh.
haha. macam nak tiup heppy bufday pulakk.
kikiki :D
okey. tapi bufday kami sama. kan wan adzlin :D
 cuma mak alin beranak lambat sepuluh hari ja.
teringin lah nak bajet makan yang dalam iklan tuh. tumpah sos keju tuh
 then ada lelaki datang masuk minang and bagi cincin.
boleh camtu ? hee
jum makan ! :D
jangan jeless....
okey. di sebalik citer pizza neh
neh lah pelakon tambahan :)
thankyou pekerja pizza sebab terpaksa ambilkan gambar kiteowang
haha. sian pekerja tu. cek membuli lahh.
:D
cun tak ? HAHA
ehem , maksud cek kawan-kawan and cek.
haha. nak jugak kan cek. lalalalalaa
okey. jum balik :)
thankyou my readers.







2 comments:

  1. sedapnyer..
    meleleh air liur kena keyboard..
    *eeyyiuww*

    *http://nurainishahroni.blogspot.com/*

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum awakk.. tag awak dalam segmen ni.. jom join.. (=
    http://thatmyblognotyours.blogspot.com/2012/10/segmen-tingkatkan-followers-sampai-lebam.html

    ReplyDelete

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com