Sep 19, 2011

raya oh raya

hey, assalamualaikum ..
raya lagi ? korang raya lagi ke tak sekarang neh ?
mesti ada yang tengah raya lagi kan ?
alahai, bestnya!
hm , cek raya kat kolej jek.
dpt makan free!
hee. seronok ? hm , bole tahan la.
sonok ah gak. dapat makan
*sate
*soto
*char koey teow
*puding
*tapai
*ice cream
*air ABC
sedap tawww! haaha
rugi sapa yg balek! kalau tak cek pun nk balek gak. tapi nk wat cmna kan.
mama tak kasi balek lah . sedeh -.- umph
kalau tak leh raya kat rumah kan
sebelum raya tuh. semalam kiteowang wat persiapan utk raya hari neh kat kolej kiteowang.
jum tengok. tapi amek sikit je lah
so yg atas neh yg semalam.
so yang hari neh punya nk tgok dak ? haha
 yang atas neh membe ye. dia CEO cek dalam mento menti.so no scandal okeng ? 
just ahmadshahir <3
okey. yg neh. ayahanda cek taw. kacak ? well like daughter. :D ,*perasan lah haih. haha.
dia lah yg mengajar misi2 kat KPTM neh cara nak komunikasi. :D hee
neh mama kesyangan <3 heee

pastuh ada tarian taw. yang kelantan punya lah. macam2 haih
yg neh membe lama. masa sekolah rendah lagi. hee. :) esah.
so , masa tuh dah kul 1 lebey. then rasa bosan gile lah tunggu kat situ.
haha. taktaw nk wat pe dah haih.
pastuh depa ajak pi pantai irama ng tok bali. best kot.
cantek pemandangan dia taw.
alang2 pakai baju kurung tuh. teruih amek gamba ah kan.kekekeke
lepas2 habes amek gamba kat pantai neh kiteowang pi airport. tengok flight mendarat.
so , dalam kul 6 petang sampai lah rumah kampus kiteowang tuh.
so, thats all. thanks readers!
selamat hari raya ye. :)

5 comments:

  1. teddyatie: hee, kena makan banyak lah. kan makan free neh :D ,
    azian: untug ape lah kak oit. :D

    ReplyDelete

Copyright © AIENNADEA STORYLIFE Designed by azhafizah.com